Thursday, April 4, 2013

東京賞櫻篇

今年日本的櫻花開得比往年早, 禾好幸運地係3月底既東京行可以撞正櫻花盛開既日子.

飲飲食食自由行就順理成章變成賞櫻之旅呢~

<上野欣賜公園>
禾地學人去賞夜櫻, 見到其他人既照片有好多spotlight照住上野公園既櫻花, 色彩多變燦爛.






沿住京成上野站旁邊的樓梯上去就係賞櫻勝地了.



公園佔地其實非常的大,不過賞櫻期間最熱門的就是那一整條的櫻花大道. 雪白毫無瑕的櫻花佈滿兩旁, 看到一家大細, 朋友同事, 席地而坐, 個個帶同食物飲料, 一齊欣賞盛放的櫻花。就好似日劇中見到既櫻花樹下賞櫻一樣, 非常歡樂熱鬧, 十足十慶典咁. 




上野櫻花令就真係好令, 只係禾地既"架撐"唔夠, 機仔係黑夜中根本影唔到D物. 期待中的spotlight亦唔見有...默默咁看著眼前川流不息的人群, .唯有將美好既畫面印入腦中回味吧. 


<千鳥之潤>另一日, 再接再厲, 去"九段路" 千鳥之淵, 千代田區的名勝

一出JR就見到呢個場面, 大家都忍不住"嘩"出來.


一片盛大櫻花海,河流小船構成的美麗畫面,印象深刻




如果只可以選一個賞櫻地點, 呢度一定唔會叫人失望.




卡娃兒呢


北之丸公園



遠眺皇宮




過一條馬路就係靖國神社


穿過大量小食檔口仔


穿過呢一扇門就係靖國神社了我想大家對這名稱一點都不陌生, 因為常會在新聞中被提及, 由於靖國神社是供奉二次大戰期間戰死的日軍, 象徵著日本帝國主義, 而禾地就單純抱住觀光客既心態到此一遊, 純粹以賞櫻為目的, 草草影幾張相就走了.








5 comments:


  1. [版主回覆04/13/2013 00:09:12]兔好勤力出po丫, 禾睇得巧開心.
    [11R回覆04/07/2013 01:23:07]你咪貢懶啦
    [爆炸兔回覆04/05/2013 17:28:30]very very nice photos!

    ReplyDelete
  2. 真係好令
    [版主回覆04/13/2013 00:09:44]d 相不及 十分一....好後悔矛拎大機去丫.

    ReplyDelete
  3. 哇,真是太美了。令我很想明年去看一看。
    [版主回覆04/13/2013 00:10:03]gogogo, 真係好令架

    ReplyDelete
  4. [金仔回覆04/26/2013 11:33:58]
    [版主回覆04/19/2013 17:57:35]禾睇到架....只係一直以為係"打電話手勢"....點解你成日約禾仲要 "電聯" 咁囉 XDDDDD
    [金仔回覆04/19/2013 08:36:06]你原來睇唔到個公仔㗎,係一個thumbs up公仔!
    [版主回覆04/13/2013 00:11:21]金仔, 其實禾好想知呢個係咩公仔? 你成日留架, 次次禾都唔知點reply,唯有回一個 ”thanks” xddddd

    ReplyDelete
  5. 我五月去北海道睇!yeah !
    [版主回覆04/13/2013 00:12:12]正丫, hokkaido 好正, 大把好野食...去邊幾個地方?

    ReplyDelete