Thursday, September 9, 2010

上海之旅 (AUG 2010 四) EXPO 第二日(下)

旁晚6點, 有野睇, 接近30分鐘的<雲南貴州>巡禮













意大利館 係門口有音樂劇表演, 廿幾人dress up哂同人合照留念

相信所有人都在不同既電視節目見過意大利館既內容, 所以根本無"拾派C"






加拿大館, 又一個行完都無印象的館, SOSAD. 佢只係用一d暗紅既既燈光整一條通道比人行, 都唔知行黎做物.

斯洛文尼亞館



突尼斯館, 入呢個館係因為 "香味", 佢地有一個counter賣水晶樽 同 香水, 都好香架, 大家都香噴噴咁離開




南非館, 主打居然唔係足球, 反而係文化產品, 又幾好睇喎



阿根廷館 (有無入去呢? 禾唔多記得啦)


墨西哥館

差不多係唯一一個禾地有"排隊"既館, 大概排左15分鐘等入場, 因為排得好嬲所以禾無影相既, 好叻咩, 哼.

仲有一個係 "埃及館"既, 不過唔比影相, 佢搬左巧多古代既遺跡古董黎展覽, 有d驚驚呢~
****************************

2日既世博之旅完滿結束, 同之前預期既有一些出入...

(1) 以為會熱到死熱都溶 -> 因為有雨, 天氣係29-33度, 熱係熱架喇不過可以接受, 唔會死人, 熬得住

(2)  以為會好混亂 -> 大部份人都係自律既, 當然都會有少少推下你搶位既情況出現, 但整體都好OK

(3) 成個TRIP好少好少見有人食煙!  一d都唔似大陸, 所有公共場所例如食店/的士都係無煙味既, 街上面亦無人一路行一路食, 神奇丫!!!

(4) 廁所好干淨!  近一年因為整指甲要定期去深圳, 真係受夠了佢地既廁所, 不論幾高級既商場都係噁心既. 但係在EXPO入面, 居然大部份廁所都干干淨淨, 難得難得!

2 comments:

  1. 對~~廁所真係要讚!
    [版主回覆09/20/2010 14:22:00](Empty)

    ReplyDelete
  2. 禾5月8號去咗, 入咗15個館, 排咗最耐係瑞士, 個半鐘呀! 最like係italy, 荷蘭館有令仔禾仲同佢合照 最興奮當然係中國館啦! 一入場即刻有工作人員俾預約券禾, 開心到呢....

    ReplyDelete