Monday, June 11, 2012

Bread Maker | 沮喪篇

買左麵包機, 順便買左一本書, 大家都推薦"我愛麵包機"呢本書, 個作者就係呢本書既同一位人 "荻山和也" : 荻山和也╳cuoca用麵包機烘焙專業級麵包.



書係online買既, 買既時候只係鐘意個封面. 到手之後才知道cuoca係一個日本烘焙店, 才知道入面既食譜都係用不同cuoca粉整既. 入面有70款使用Panasonic麵包機出品的麵包,不單單有不同口味, 就連cuoca不同麵包粉(合共20隻粉)之特性都有介紹呢. 不過....禾都矛cuoca粉, 所以都係去ccsuper買粉吧.

就如上一篇提過, 是是旦旦買左高筋粉同yeast, 下面就係開機使用之組合了.


手震震跟住機譜放入材料, 等左4個鐘既"基本吐司"program, 唉...出來呢個bin pat pat既野....



睇橫切面就知, 個麵包係有問題既, 下部份好實好似zoom糕, 上面又下陷....
post去facebook問人, 先知yeast買錯左...oolong叫禾買獨立包裝既instant yeast....


第2日, 死心不息. 去搵"獨立包裝"既yeast, 買左呢隻....唉...一睇就係錯哂focus....

返家一睇...好似唔係"instant"用....硬住頭皮加水溝下先用....結果估到啦...


17 comments:

  1. 唔準留笑人既COMMENT架....

    ReplyDelete
  2. 失敗乃成功之母, 繼續呀, 做到成功為止, 一定得嘅 ! 加油 ! 我最初都用手搓包, 而家都係用麵包機,方便好多, 整整吓會上引架 !
    [版主回覆06/13/2012 19:00:34]果時禾咩都唔識, 買錯哂材料呢, 而家好好多啦, TKS TKS. 用機真係好方便, 家陣唔洗買街果D麵包啦~

    ReplyDelete
  3. 我都係新手, 整麵包要整得好, 真係極難, 你有咁多高人blogger朋友問多d睇多d, 一定好快上手冇問題, 等你製成品
    [版主回覆06/13/2012 19:01:01]TKS TKS, 一定快D出制成品既POST啦

    ReplyDelete
  4. GJ mama 之前介紹左隻yeast for bread maker比禾,等禾問下佢係邊度買先!好以Happy Everyday都有你架機,問下佢都得呀!
    [版主回覆06/11/2012 10:42:47]tks bee....禾而家攪掂左架啦....D post 出得遲jack XDDDD

    ReplyDelete
  5. 唔係笑妳,我真係冇見過,用呢部面包機會失手
    我係用於Apita 買最普通既Yat Hing Crown Instant Yeast. 因我隔日做包,買呢隻貪平囉!但效果都唔錯,不過上完包堂,在Sweetie買左台灣天然新鮮Yeast,覺得好好用,仲應該健康D
    [版主回覆06/13/2012 19:02:52]嘩, 你咁勤力隔日做包, 一定係大家庭啦. 禾用緊干YEAST粉咋, 方便D咁呢, 可以跟書既分量唔洗加加減減呢...嘻, 禾懶丫.
    [Happy Everyday回覆06/11/2012 10:55:07]原來而家妳成功左喇!加油呀!部機打面團整手工包都好掂,我做過好多次,唔洗開部KM呀

    ReplyDelete
  6. 吃吃吃吃
    [版主回覆06/13/2012 19:03:08]喵喵喵喵

    ReplyDelete
  7. 唔怕啦,你同佢未熟姐.我都想買麵包機,自己整健康啲.
    [版主回覆06/13/2012 19:03:34]真係要D時間先混得熟呀.

    ReplyDelete
  8. oh, I thought you bought the machine in pink tim!
    [版主回覆06/13/2012 19:05:21]矛丫, 最後都係YAHOO買台灣版, 唔想睇日文PANEL既呢, 不過FEON真係扥左新型號返黎, 好令仔架呢.

    ReplyDelete
  9. 整包包都唔簡單
    [版主回覆06/13/2012 19:05:33]禾懶丫, 連MENU都唔睇亂買囉...

    ReplyDelete
  10. 好心急想看你的成功相呀…………………
    [版主回覆06/13/2012 19:06:45]唔好咁高期望丫, 一般架咋

    ReplyDelete
  11. 問爆兔啦。佢做包勁!
    [版主回覆06/13/2012 19:07:18]一定要頂丫, 佢係爆師傅

    ReplyDelete
  12. Sin you got the instant dried yeast ma? Buy at two duck shop la, the french brand!! Saf
    ...one for high-sugar content bread and one for normal bread! Choose the high-sugar one!
    [版主回覆06/13/2012 19:10:04]禾都係買左SAF丫, 紅色同金色都買左呢, 用左即係高左(個包..)

    ReplyDelete
  13. 跟機冇食譜架?咁大鑊既?
    [版主回覆06/13/2012 19:11:21]有架, 禾自己買錯哂D YEAST 先失敗囉.

    ReplyDelete
  14. 繼續努力,我等食
    [版主回覆06/13/2012 19:12:15]好呀, 嘻嘻.

    ReplyDelete
  15. COMMENT唔到, 冇用過麵包機.....努力吧, 仙.

    ReplyDelete
  16. 用"金燕子" (instant dry yeast) , ok架, 好多人用, 好大包, 來路貨.可放心用, 用唔哂的放冰格, 唔會硬哂架....好active的

    ReplyDelete
  17. 您好,我也剛買了麪包機,請問於那𥚃買Saf yeast. Thx😊

    ReplyDelete