Tuesday, January 14, 2014

Ad Hoc Club (12) 花開富貴

今次Ad Hoc題目係 "賀年菜", 仙女真係R頭, 因為禾係寧波仙, 唔似廣東人有咁多賀年糕點, 油角煎堆咁, 會係過年食既就係寧波湯圓....唯有硬住頭皮, 上網就咁搵下賀年菜式, 睇下有邊D自己識做啦.



Ad Hoc Club (12) 花開富貴 [蟹黃扒雪耳] 
呢個菜式係"凱悅軒的賀年菜", 睇雜誌圖片見到既, 一睇就好鐘意 (因為好易做, 又應該好好食). 就猜想其中的煮法啦, 應該都離不開上湯燴熟架啦, 嘻嘻. 大家放心跟下列食譜, 雖然係禾作既, 不過好味道架. 

材料: 古田雪耳, 蟹肉, 蟹黃, 雞湯


雪耳照睇個菜應該係用古田既, 煮完之後淋D吸味D. 不過仙女唔鐘意太淋既食物, 偏好爽口既質地, 所以都係用返漳州雪耳. 


(1) 雪耳浸水一小時以上, 去頂部硬物但小心不要剪斷雪耳, 希望成品保持一朵花咁. 以雞湯慢火燴45-60分鐘. 



(2) 蟹肉灼熟. 蟹黃用極少量雞湯煮沸, 加入蟹肉拌勻. 仙女用罐頭蟹肉, 肉跟蟹黃比例係1:2, 加左肉的感覺比較清爽, 只用蟹黃太膩了




(3) 淋上雪耳上


希望大家唔嫌棄呢個咁簡單的賀年菜 :)
呢個菜式除了易做, 仲可以係繁忙既年夜飯幫到手, 只要早點燴好雪耳, 臨食之前加熱, 即刻煮個蟹黃醬就得, 快令正呀.

2月1日 (13) Ad Hoc Club 白蘿蔔 (大根)

其他賀年菜式:
Duck | 馬蹄糕 
Gobby | 餃子
11R |生炒糯米飯
Florence | 桂花柚蜜馬蹄糕



13 comments:

  1. 仙妳以本傷人... but I like... kekeke!!!
    漳州雪耳炆煮咁耐都可以保持爽口? 好喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係丫, 仲爽架, 係禾自己唔鐘意太淋既食物, 偏好爽口咋.

      Delete
    2. 如果有金華火腿, 加少少係湯到一齊燴粒雪耳, 應該都巧味.

      Delete
  2. 呢味快捷又好睇之餘, d材料仲係我favourite!!!
    must try!!!

    ReplyDelete