Sunday, September 1, 2013

Ad Hoc Club (3) : Braised Boneless Short Ribs with Homemade Pasta 低溫燉焗牛肋肉


Ad Hoc Club黎到第3次了, 今次既主題係Gobby建議的"牛".

牛的菜式林林總總, 花多眼亂, 任何國家都有好多有特式既"牛"食法, 仙女真係R爆頭去想, 應該煮咩呢?

後來係整 ad hoc club 食譜卡的時侯, 因為想有一個"logo"上網搵靈感, 見到"
ad hoc at home", 叮一聲, 想返轉頭禾地最初商量呢個event既"朵" 就係因為好鐘意thomas keller既ah hoc at home, 所以先訂立 ad hoc club 呢個朵......咁提起thomas 又點少得佢既招牌菜式Braised Beef Short Ribs呢, 一於就煮呢一味啦. 食譜禾有因應自己做法改動少少(有8-9成跟左), 反正網上已經流傳full version recipe好耐, 大家在網上好易搵到原著呢.

照抄大天才的食譜當然好OK, 咁...都要加少少自己野既...就係...登登登, 自家手制意大利麵了.
Ad Hoc Club (3) : 低溫燉焗牛肋肉 Braised Boneless Short Ribs with Handmade Pasta

材料 (紅酒汁) :  750ml紅酒, 1隻大洋蔥切丁, 1隻中紅蘿蔔切丁, 2條日本大蒜切丁(不要花既部份), 10粒干蔥切片, 1杯白蘑菇切片, 3株百里香, 6株parsley, 2片香菜, 1/2茶匙黑椒, 3大粒蒜頭不用去衣

因為仙女幫趁開既超市裝修, 矛新鮮herbs賣, 禾又懶得出去專登買幾條香草, 所以用左dried herbs, 但係效果都OK既.  使用的份量必須比新鮮既少一半左右, 因為干既香草味道比較濃厚呢. 例如3株百里香禾就會用1茶匙既thyme.




步驟: 全部紅酒汁液既材料入煲, 中火煮30分鐘或直至水份濃縮至一半



材料 (燉焗牛
肋肉) : 1KG矛骨牛肋肉(切4-5cm長), 海鹽/胡椒/麵粉/油. 1隻大洋蔥切丁, 1隻紅蘿蔔切片, 3條日本大蒜切片, 2大粒蒜頭不用去衣, 3株百里香, 2片香菜, 1L 牛肉上湯 


步驟: 牛肉4邊以鹽/胡椒略醃, 撲上麵粉


Brown the Rib, 中火每邊3分鐘


取一個可以入焗爐的Le Creuset煲, 放入所有配料和濃缩左的紅酒汁+料




上面墊上牛肉

加入牛肉上湯至僅僅覆蓋牛肉


放入已經預熱180"焗爐, 入爐之後轉做160", 焗60分鐘; 再轉做140", 再焗60分鐘. 不用LC蓋係因為想有少少水份揮發, 一陣再煮汁會更好味


取出牛肉, 應該見到好軟好淋既質地, 但又不至於太糊patpat咁


煲內汁液隔去渣滓, 放一大碗靜侯D油浮上面, 小心隔走, 整碗牛肋肉連汁放涼之後入雪櫃, 隔晚食效果更好.


Serving時以取出牛肉,  以小煲中大火煮汁, 直至濃缩到serving sauce既程度.

材料 (手做意粉, 4人份量) : 360g 00號粉, 3隻雞蛋, 15ml olive oil, 6g海鹽, 15ml水(其實視乎麵粉吸水力,應自行加減) 呢個食譜係抄11R的, 做法都係, 係Carol同YiuYiu 2位令女捉住手仔教禾架呢



用Panasonic麵包機去打麵團



15分鐘攪好, 拎出粉團再搓5分鐘至光滑, 滾圓之後用保鮮紙包好, 等15分鐘醒麵





麵團切成6份, 逐份做, 稍壓平, 撲粉 (00粉), roller寬度調較到最寬 ( 1 號)



摺3截, 撲粉再睩, 放麵團入機既"方向"要轉一次, 好讓麵團四方八面都平均睩過. REPEAT做10次



之後roller調較去2 睩 2次 + 
3 睩 2次 (不用摺, 要撲粉) 

最後roller調較去4 睩 2次, 轉去cutter果一邊, 用6.5 mm cutter切麵, 
切時需要撲多D粉




放上drying rack吹乾, 即日食吹15分鐘, 放入雪櫃遲D食就要吹60分鐘. (入雪櫃可存放2-3日, 入冰格可存放1個月). 入雪櫃前要撈粉防止麵條痴實.





煮意粉既STEP同平時一樣, 不需要過冷河, 不需要加油煮, 煮的時間比市面賣的意粉短很多, 大概3分鐘就可以. 



Serving to friends~~ Super Yummy~~
呢個牛肋肉好適合大班朋友一同享用, 可以早一日先預備, 食之前reheat就可以了. 牛肉夠淋入味, 就咁食或配麵/飯都好得架.






Next Ad Hoc Club Topic : Sep 15 Scallop 帶子
******************************************************
其他ad hoc club菜式, 希望大家多多捧場, 比d意見禾地呀:Gobby (生和牛肩眼他他)
Oolong (生煎牛肉餅)
Kitty (牛脂牛肉丸)
11R (Sliced Veal Zurich Style with Mushroom Sauce)
Irene (萬壽果炆牛肋條)
Vera (牛舌兩食)
胡李媽媽 (伯爵茶湯燴和牛面肉)
Florence (吉野家牛肉)

6 comments:

  1. 好正呀,你有 P 仔打粉又有壓麵機幫手做

    我都有整,不過無機,所以全人手做
    [版主回覆09/01/2013 21:41:27]你好叻就真, 全人手制造, 好勁呀.
    不過如果成日整, 不防入一台壓麵機, 效果好好呢.

    ReplyDelete
  2. 焗兩個鐘的牛肋肉,一定好和味啦~
    [版主回覆09/01/2013 21:42:56]應該都好味丫, 果日11R, Gobby, YiuYiu等等食飽哂都可以清左呢盤牛肉, 大家都話OK呢.

    ReplyDelete
  3. 用兩個鐘焗的牛肋肉,一定好好味~~

    ReplyDelete
  4. 隻碟
    [版主回覆09/01/2013 21:43:14]耶, 笑人

    ReplyDelete
  5. 好好味~~~ 
    [版主回覆09/01/2013 21:43:46]

    ReplyDelete
  6. 仙, 你一個女兒家一定食唔哂, 下次開餐預埋我!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete