Monday, October 29, 2012

不一樣的聚會~~

見到呢個腩腩, 見到呢個令女, 登登登~~ 咪就係小公主YiuYiu貓囉~~
Meow~ Meow~ Meow~




YiuYiu同MoMo大壽派對, 禾同11R都祝貓地身體健康, 肥肥白白, daddy mammy鍚哂, 日日有魚食~




嘻嘻, 小公主的相影左巧多 (禾最鐘意佢), 其本上YiuYiu係矛郁過咁濟既, 由表情大家都FEEL到佢有幾咁幸福, 個肚腩大過禾PIKA, 體重過哂禾全屋既貓女呢.

Mo 哥就巧怕羞, 唔抱得唔望得, 不過一有貓草係手就唔同哂喇, 任摸任攪, 仲會踏上禾地身食草草呢. 太可愛了.




點解話呢個係不一樣的聚會? 因為有佢囉~~~

登~登~登~登~


係呀, 禾第一次有機會親手整意粉, 巧巧玩呀!
成個過程都幾多步驟, 由搓粉去到睩出一條條麵都差不多個幾鐘架.
一D 都唔容易.


yiuyiu 媽媽仲煮左巧多野比禾地食, 全部都好好味!

Cheers~~


沙律清新, d ham真係勁得


西LAN花加翠玉瓜, 意想不到既配搭~~


現場即制手功蕃茄意大利粉



最最最巧味既香草烤雞, 嘩...雞幼滑個皮仲脆卜卜, D 墊底既蔬菜吸左日月精華, 太好味啦, 禾又要偷師照煮!


食完晚飯之後既節目仲精彩, 11R 同 YiuYiu係咁玩"冷", 條條頸巾都二佰針四佰針咁, D口訣明明係英文不過禾聽極唔明, 支針左穿右插又加又減都仲只係一針!!!

之後就係"洗臉"....Yes...係洗面, 仲要又洗又拎...yiuyiu大方咁比左巧多sample禾地丫, 由頭到臉至身都照顧到, 太體貼了

開心既時間過得特別快, 轉眼間已經凌晨, 臨走禾仲有一盤Rosemary拎走, 香到呢~~  禾一定會好好照顧佢, 又會快快手用佢整雞整包整牛油, 想起都流口水呢.

果晚開得巧開心, 又儘興, 多謝哂!

4 comments:

  1. 雞雞好似非常yummy ar~
    [11R回覆10/29/2012 17:30:37]係super yummy...
    我等仙整rosemary牛油比我

    ReplyDelete
  2. 見到yiu yiu同momo係仙家出現,一時有些時空混亂添!哈哈!不過一定係開心聚會!

    ReplyDelete
  3. 睇到都開心!

    ReplyDelete