Monday, March 10, 2014

Envy from United States

年前推介過Envy蘋果  , 又爽又甜, 係紐西蘭的出品. 日前係超市又見到Envy, 不過轉左係美國貨, 價錢加左好多, 要$13.9一隻, 仙女赤住咁買2隻試下. 





圖片的蘋果係已經放置20分鐘的, 矛轉色, 依然白雪雪


咬下去又清又爽, 可惜唔夠甜, 有一種"蛇果"的澀味 (PS已經去皮). 紐西蘭果隻Envy連皮咬都又爽又甜架. 

總結: 打咩

8 comments:

  1. 仙,你終於解開我疑問, 我就係覺得呢個$13.9 Envy 唔夠之前隻好食,我隱約記得係紐西蘭出,但唔sure . 證明我個味覺唔係錯咗 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係丫, 一食就知唔同左, 呢隻ENVY唔得丫, 仲貴一倍, 嬲.

      Delete
  2. 我覺得 Pink Lady 唔錯, 顏色又靚

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pink Lady? 禾好想試下, 多唔多地方有得買呢?

      Delete