Sunday, June 9, 2013

Envy 蘋果釀法國鴨胸

Envy 蘋果又返黎啦, 今年既envy特別爽甜, 多汁清新. 禾勁鐘意呀, 除左就咁食, 就開始諗有咩好食譜可以用佢呢.

參考係LC上堂既橙汁鴨胸, 橙都買哂, 突然靈機一動, 就將個鴨配蘋果啦, 應該都好夾喎.


開壇:
材料: envy 蘋果2隻, 鴨胸一件, 牛油

(1) 鴨胸打橫cut一下 (不要cut斷), 介幾刀, 灑上鹽和黑椒略醃


(2) 蘋果去皮切粒

(3) 牛油30g下煎pan, 中大火落蘋果粒

(4) 炒至轉色 (約10分鐘), 因為蘋果有水份所以要保持中大火呢

(5) 蘋果放涼, 焗爐230度預熱

(6) 釀炒好的蘋果粒入鴨胸, 儘塞  (LC grill 開火預熱, 掃少少炒完蘋果既牛油上去)


(7) 先以牙籤封口

(8) 再用棉線札好, 拎走牙籤



(9) 皮向下, 中火3分鐘



(10) 返轉2分鐘


(11) 放上焗盤, 有蘋果粒剩下可以堆埋一齊 (不建議如圖, 要撥開d粒個
皮先會脆)


(12) 230度8分鐘 (9成熟, 愛食生d既朋友可以6-7分鐘就ok)

(13) 切件, 配沙律菜同醋汁, 可以伴多d生果同食

8 comments:

  1. 就这样,没其它腌料?好像很好吃哦…
    [版主回覆06/14/2013 16:19:50]11月?? 你去日本嗎?
    [依依娃娃回覆06/13/2013 13:43:46]好正哦!碟子也是 好,等11月...
    [版主回覆06/13/2013 00:17:26]矛啦, 就是用salt & pepper略醃鴨, 其他矛啦, 好好味.

    ReplyDelete
  2. WOW!好正!
    [版主回覆06/13/2013 00:17:55]呢個OK又易整, 又令令, 嘻.

    ReplyDelete
  3. Yummy!〜😛
    [版主回覆06/14/2013 16:18:21]Thanks, 幾好味架, 你又試下丫

    ReplyDelete
  4. 仙,你個爐頭好乾淨,白雪雪,娶得過
    [版主回覆06/14/2013 16:19:11]咁係個鐘點娶得過, 禾只識攪亂野, 唔識攪衛生架
    [FEON回覆06/13/2013 19:53:03]我而家趙緊個Envy 睇你個blog 爽呀!

    ReplyDelete
  5. very nice!!
    [版主回覆06/14/2013 16:19:26]Thanks May 姐~

    ReplyDelete
  6. 自創食譜,比個叻你
    [版主回覆06/24/2013 10:28:18]唔係丫, 禾呢D碎料, 最近禾JOIN 左FACBOOK一D 煮野食既GROUP, 入面精彩都爆丫, 諗到諗唔到既組合都會有架.

    ReplyDelete

  7. [版主回覆07/04/2013 22:55:09]呢個好好味又易整, 嘻嘻

    ReplyDelete
  8. 留口水啦!
    [版主回覆07/04/2013 22:55:32]你都識整啦~

    ReplyDelete