Tuesday, June 4, 2013

Bread Maker | 天然酵母麵包

仙女用緊既Panasonic麵包機係台灣版103, 興香港版104既有少少唔同.


台灣103有一個"天然酵母" Mode, 可以培植酵母, 可以用天然酵母整麵包同打麵團. 仙女第一次使用.

全因為佢....係Cuoca買左一袋"南部小麥Terrier特別號"....


根據書本, 南部小麥Terrier特別號係岩手縣出產的小麥粉. 有異常Q彈的口感而且麵粉香氣濃厚, 均衡感恰到好處. 所以特別選用一個可以突出麵粉香氣既食譜:  300g 粉用 0.5g 快速酵母, 不放格格, 要直接入兜, 聽聞好多Yeast唔掂得其他野既note, 所以禾好小心咁將果0.5g yeast 夾左係300g粉中間.


食譜教只係落192ml水, 比禾相像少, 除開得64%....anyway 試一次啦

"天然酵母" Mode 整 toast要7小時, 剛好係一個overnight既時間, 嘻嘻.

出爐了, 體積比平時250g粉3g酵母細, 外皮比較硬, 好似法包.


開黎見禾....300g仲生得咁short, 一定好密集好聚手, 每片切薄d先得, 徙手切既關係係咁上下了....

食落, 覺得麥味好重, 有少少似麥包. 氣孔分佈好廣, 大粒過平常用既軟麵包mode.




禾好有興趣去試下不同麵粉不同酵母制作出來既麵包有咩分別. 成日係爆炸兔個BLOG偷師, 暫時覺得春豐粉最好味, Cuoca預伴粉最難食. 大家有好介紹記得教禾丫~~

5 comments:

  1. 千千條尾~~
    [版主回覆06/13/2013 00:23:06]嘻嘻, 一時時啦, 有時禾CUT到塊大塊細ga
    [Yam回覆06/05/2013 22:48:49]好刀工wor~>>> x2, I'm impressed
    [膠膠B回覆06/05/2013 14:50:11]好刀工wor~

    ReplyDelete
  2. 切得那么均匀...不需切片器啦!厉害!
    [版主回覆06/13/2013 00:23:23]唔係丫, 你聽禾講先...

    ReplyDelete
  3. 好刀工 wor x 3
    [版主回覆06/13/2013 00:23:50]禾唔會切你, 不過會老笠你...D令野~~

    ReplyDelete
  4. CUOCA 預拌粉好難食呀? 我仲諗住買5隻味個SET, P仔個D 預拌粉得唔得KA ?
    [版主回覆07/04/2013 22:52:49]唔係好難食, 只係覺有得d "味道"加左上去, 太過香. P仔預拌粉?? 咩黎架?

    ReplyDelete
  5. ♥ kELLy & jAcK♥ 31313July 3, 2013 at 1:26 PM

    係咪外國既麵粉做唔到呢??我見你之前用外國既麵粉同我失敗果個一樣嘅....>< ..Help!
    [版主回覆07/04/2013 22:53:28]應該係吸水既%不同.. 而家禾用日本粉基本上都係成功架呢.

    ReplyDelete