Saturday, October 16, 2010

死啦, 又一件野....

就係因為呢張相~~~



今日巡blog時係blog友Happy Everyday既網址見到呢碗LC粟米湯. 好想好想好想飲丫, 再睇多幾篇原來係一台好抵買既Empress Blender 打出黎既, 再睇多2睇, 今日係特價既最後一日, 禾不嬲對"特價" "最後今日"  "贈品" 都矛抵抗力既, 一放工就拿拿臨去買左返屋企, 真係好好好平, 就算矛新C hang 用3個月都抵番
quoted from : http://hk.myblog.yahoo.com/jw!acgMDJmLBhjSAX6o8i9iIwc-/article?mid=4846之後馬上去超市買一堆生果...好似太多....買個時都唔覺既....洗洗洗, 用洗潔精洗完又逐隻抹干, 加埋矛上鏡既紅蘿蔔, 西芹, 栗米, 番茄....唔知要食幾耐呢?


唉, 真係矛位放佢, 好彩係向高空發展既一座野, 如果好似夫人咁又橫又高, 真係會R頭....

第一杯果汁, 火龍果+KIWI+ 1/4 LEMON, 加水打30秒....好似只覺lemon味, 同埋一口泡....因為..因為..因為...禾屋企d 冷開水係貓飲既, 禾唔可以飲左佢地既水, 又心急唔想再煲+攤凍.   咁禾自己平時都係飲softdrink 同 mineral water多....所以呢杯果汁加既都係Perrier, 仲要係青檸味......唔知係唔係呢個原因杯果汁好多泡呢

講真, 禾幾乎係唔食生果既, 每日食維他命C, B+, 海澡丸 就算....如果真係要食生果就去買沙律/果盤食....第一次買咁多生果, 第一次望住個火龍果都唔知點切, 如果可以保持住日日打果汁飲, 就可以拋棄食左多年既維他命了, 新鮮水果點都好D掛.

另外, 禾唔知應該如何配搭水果, 腦入面諗既都係平時係果汁舖既配搭 "雪梨蘋果", "奇異果橙" "甘筍雪梨" 之類, 但禾見佢本書物野果汁都加少少檸檬既...奇怪呀. 比起果汁, 禾更期待打蔬菜汁, 因為禾唔怕青青澀澀味既, 之前係公司附近有果汁店都成日買5青汁飲, 好好味呀~~

當然, 一定要快d 快d, 快d 整栗米湯飲, YUMMY~~

5 comments:

  1. 豬,有好野就緊係要大家分享嘛,我典會介意!不過,呢碗湯貢邪惡,就真係估佢唔到
    妳都好犀利,話買就買,趕得切減價last day,好叻叻呀!
    我買呢部機,主要係我個屋企人想飲原個連皮檸檬汁(佢頂得酸)
    所以我打組合一定要加 at  least 半個檸檬!Lemon 好搶味,會蓋過其他生果味!如果妳唔習慣,可以打其他先 eg.番石榴 + kiwi,梨 + 甘荀,青蘋果 + kiwi + 少少檸檬,仲有 啤梨 + Kiwi + 半個橙 ,呢個超好味
    琴日我打木瓜 + 3.6奶,嘩!yummy 到連灌3杯
    妳要加凍滾水 or 蒸餾水,仲要加 D冰,因為個摩打會熱,加冰,杯果汁會凍D好味 D!
    Haha...講起部機,我就唔識收口!
    以後大家可以多 D交流點打 EE喇!
    [版主回覆10/18/2010 00:04:00]呢2日試左不同既水果組合, 真係凍d 好味d 如果唔想加冰就索性放d水果入雪櫃再打汁都得呢 葡萄+雪梨都好好飲丫

    ReplyDelete
  2. 我睇你第一幅相,重以為你買了個29 oval 煲來煲湯呀!! EE best buy ah!! 價錢唔算太貴but用途多多!!! 你要努力打打打!! 之後都要好次今次o甘要常常 keep o甘多水果在家呀!!!!!!!!!!!
    [版主回覆10/18/2010 00:06:00]而家禾既選擇係28cm圓煲, 考慮緊caribean blue 定紫色, 29oval 開倉平咁多唔買 而家去買, 禾過唔到自己囉

    ReplyDelete
  3. 你打算係屋企開生果汁檔?
    [版主回覆10/18/2010 00:06:00]2日...已經矛左好多咁啦...一日差不多消滅到5-6個水果...

    ReplyDelete
  4. 妳用乜野洗潔精洗生果呀?
    [版主回覆10/18/2010 17:36:00]有d 專門洗蔬果個d 囉...禾洗貓兜都會用佢

    ReplyDelete
  5. 仙女, 我曾經睇過有d文章講過淨飲果汁代替食水果吾係咁好架, 會返而吸收太多果糖呀! 要小心啊!
    [版主回覆10/20/2010 14:58:00]知道了, 我打果汁矛落蜜糖既, 就係驚太多糖份囉.

    ReplyDelete