Saturday, March 12, 2011

沈痛

本來打算周未寫LC開倉既收鑊, 不過尋日突如其來既仙台大地震, 相信大家都同禾一樣, 見到電視新聞片段, 咩心機都矛哂. 一幕幕猶如電影情節既天災場面, 想像如果係自己同家人要面對不容抗的大自然....人的力量真係太渺小.

係facebook見到一位台灣blog友寫既文章, 想跟大家分享:
http://blog.roodo.com/chensumi/archives/15334149.html





11 comments:

  1. 係唔開心, 面對天災真係好無奈 
    [版主回覆03/14/2011 10:04:00]一幕幕的天災場面, 真係巧矛奈

    ReplyDelete
  2. 所以我地要經常感恩,珍惜身邊嘅一切.....
    [版主回覆03/14/2011 10:05:00]係丫, 仲要主動d去表示自己先得, 令女...幾時又tea一tea丫 :p

    ReplyDelete
  3. 我都好唔開心呀....  無論科技如果進步暫都不能預計天災真是好無奈呀...
    [版主回覆03/14/2011 10:06:00]禾睇新聞講, 地震完之後係預測到1小時之內有海siu既, 不過d人根本係矛路走...好慘丫

    ReplyDelete
  4. 1路睇個心巧嗡.. . 會想d死難者死前果刻見到咁恐怖既場面而毫無辦法.. 痛. 人真係很渺小...
    [版主回覆03/14/2011 10:07:00]係啦 真係好慘 

    ReplyDelete
  5. 天佑日本!
    [版主回覆03/14/2011 10:09:00]希望唔再有自然災難, 唔好再比試煉禾地了.

    ReplyDelete
  6. 只希望大震過後那些餘震海嘯快快停息,讓大家盡快重建家園。
    10妹說得對,要時刻感恩,珍惜身邊人與物!
    [版主回覆03/14/2011 10:10:00]真係要及時行樂呢, 令女...等你比時間禾地去tea 一tea 丫.

    ReplyDelete
  7. 希望日本人可以好快重建家園, 大家從新振作!  香港人中國人都要反省下, 日本有事發生嘅時候, 大小企業都出嚟幫手, 派糧派水免費住宿, 都冇話引起混亂, 而家香港講下派錢就咁多人上定街話自己都要, 係要搶返份咁!
    [版主回覆03/14/2011 10:13:00]坦白講, 面對咁大既災害, 都仲可以keep番某程度既專吷...巧配服...

    ReplyDelete
  8. 妳好!我第一次留言! 雖然只係喺電視見到這天災,但真係好心痛,乜都唔想做!! 好同意Cret Pa B所講,點解人家可以咁,我哋有時實在太失禮了! 真的不得不佩服日本人在這方面的處理方法!
    [版主回覆03/14/2011 10:13:00]你好, 矛人想見到咁既災害, 大家一齊祝願日本早日recover吧

    ReplyDelete
  9. 真係好無奈, 希望佢地早日得到救援, 與家人團聚, 重建家園!
    [版主回覆03/14/2011 10:14:00]係丫, 又矛奈又心痛, 哭哭哭

    ReplyDelete
  10. 真係好唔開心吖
    我哋買多D LC@JP 支持下日本經濟
    [版主回覆03/14/2011 10:16:00]可能就係日本人對人對事對物都有呢一份專嚴存在, 先可以長期生產出高質量的日本貨呢.

    ReplyDelete
  11. 我係fb見到人forward,真係好驚嘆人地係災難下都可以咁好
    [版主回覆03/14/2011 10:16:00]yes, 巧配服

    ReplyDelete