Tuesday, March 22, 2011

蘑菇菇

話說, 上星期五滿心歡喜拎住海岸藍同小痰罐返家, 一入屋就掛住東摸西玩, 攪到9點都未食野...肚仔餓, 本身想是是旦旦整個快靚正意粉又一餐. 橫豎仲有之前食左一半既牛肉...整多次意粉good丫.



不過, 姐姐心情太靚靚了, 決定要整新野...見雪櫃有pack蘑菇 (早幾日見半價買既), 就整一個burger菇菇.....將牛肉打碎, 加洋蔥, 芝士, 鹽/胡椒, 饟入蘑菇之中...





把鬼, 整到一半先發覺唔夠肉整4個菇...唔理了, 個burger菇菇 煎下佢先.

剩下的2隻菇菇, 加剩番既洋蔥, 同呢隻白汁芝士醬, 呢隻野巧巧味架, 有一粒粒香香的煙肉粒, 又唔會太膩.



放上即磨芝士, 180" 焗15分鐘, 食得.



大家估 Burger 醒 定係 Carbonara 勁? 唉..梗係現成買既醬巧味過禾自己整既牛肉啦...因為禾太貪心喇, 個牛肉太厚, 壓得太實, 唔夠juicy呢 . 反而carbonara整既菇菇勁好味, yummy yummy!








14 comments:

  1. 自創菇菇菜式好味,加埋cheese 香呀!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆03/23/2011 09:53:00]禾巧鐘意胡亂試新野架~

    ReplyDelete
  2. 唉,鬼咁肚餓都咁鬼有情趣整到D野靚靚先食.... 服 呀!
    [版主回覆03/23/2011 09:52:00]搵食姐...比條路行下啦...

    ReplyDelete
  3. 咪係...貢肚餓比我就拿拿臨食個餐蛋一丁....
    [版主回覆03/23/2011 09:52:00]都話姐姐心情令lor

    ReplyDelete
  4. Looks Yummy wor. You use Express to do mince pork yourself? Need to cut into small pieces or just whole piece to put in?
    [版主回覆03/23/2011 09:52:00]係咁易切片, 再打, 20秒左右就ok了

    ReplyDelete
  5. 肚餓都咁有創意...好野!
     想問Carbonara sauce起邊度買呀? 
    [版主回覆03/23/2011 10:29:00]Carbonara sauce 係apita / uny 有, 不過應該巧多鬼佬超市都有類似既野呢.

    ReplyDelete
  6. 咁肚餓都整好嘢食,睇黎海岸藍真係好得仙妹心啵
    [版主回覆03/23/2011 16:18:00]


    ReplyDelete
  7. 依個姑得
    [版主回覆03/23/2011 16:17:00]巧易整

    ReplyDelete
  8. 劲拍手掌!你真行!
    [版主回覆03/24/2011 01:46:00](Empty)

    ReplyDelete
  9. 果日o係仙宮見倒呢樽野, 禾即刻屎跟, 第二日已經去apita掃左2樽了 XDD
    [版主回覆03/24/2011 01:46:00]禾放係櫃頂都望到...勁丫.

    ReplyDelete
  10. 難得仙姐對吃的一份堅持,令小的汗顔!!!
    [版主回覆03/24/2011 16:52:00]嘩, 唔好叫禾仙姐, 禾係小小書童only......yahoo有一位神級人物叫仙姐架呢...

    ReplyDelete
  11. jamie oliver~~正呀!!
    菇菇 ~~ 正呀!!
    carbonara ~~ 正呀!!
    又係lunch time .......仙女我暈o刺!!
    [版主回覆03/25/2011 15:16:00]都叫你dinner time先黎睇啦...

    ReplyDelete
  12. 我都好鍾意食呢d菇呀 你dinner只係食4個菇菇呀?
    [版主回覆03/25/2011 21:18:00]4只手掌大的菇+2大舊burger+2大pat醬,禾自己都覚得太大食。

    ReplyDelete
  13. carbonara 正喎, 重好方便...
    [版主回覆03/30/2011 08:33:00]呢隻真係幾好味架,買定d看門口巧方便呢.

    ReplyDelete
  14. 好正播!! 我愛大菇菇
    [版主回覆03/31/2011 01:19:00]你又整丫, 真係易整又巧味

    ReplyDelete