Wednesday, February 9, 2011

2011年Body Check Result

大家放心, 唔係禾既Body Check, 禾仲未做得出咁唔要面逼人睇自己既報告....

指既係Pika大佬同Chino小公主一年一度既Body Check, 2個心肝丁都步入老年了, 一年一次既驗身係必須既, 起碼知道貓地身體狀況, 有咩要多加注意.


相比起一年前, Pika 既"膽紅素"指數已經回復正常. TBIL 由29高位去番2, 整份report亦只得一個UREA唔合格 (http://hk.myblog.yahoo.com/fairy_ha@ymail.com/article?mid=32)

體重方面, 由轉糧入手, 食左RC Mature Indoor 27 10個月, 成功由8.21kg->6.99kg. 醫生話, 一年間減去15%體重有d過急, 不過之前pika太重磅了, 減重點都係一件好事. 而家6.99kg (15.4lb)係可以接受既level, 只要維持就得了, 不須要再減, Yeah, Pika哥哥又可以食番少少雞肉同魚罐頭了.
###############################

Chino小公主亦有一張漂亮的成績單, 全部驗血指數係安全區之中, 唯獨UREA, 同大佬一樣過低...醫生話 = 唔夠營養. 其實小公主既體重一直係禾最擔心既, 今年又進一步下降, 由3.85kg->3.69kg, 僅僅過8磅, 成個肚仔"lip"哂, 醫生一抱起佢一摸肋骨位就話太瘦了, 必須增磅.

相熟既貓友都知Chino係小公主, 每一粒糧都係奴僕微笑住送入口中, 佢每一個gram都係禾辛辛苦苦餵番黎既. 而家體重下跌禾責無旁貸, 全部都係禾既責任 (哭了).

要增磅, 就要重新檢討小公主既餐單....自從10年10月開始, 死人RC Herbal 糧轉左形狀, 又細又薄. 懶惰既禾就溝RC indoor27比3個女食. 食左3-4個月其實禾都覺得d貓女輕哂...看來protein27真係對一隻"肉食性動物"黎講真係唔夠營養既.

睇完醫生呢2星期, 已經同d女轉左食RC Persian 30, 又日日開雞柳, 目測下Chino個肚矛咁"lip"了, 等下個月再同佢上磅, 睇下成績如何.

屋企仲有一包未開既Indoor27...點好呢?  剛剛訂回既96條雞柳3個月就食哂...4月去女痕一定要大手抬番黎先得呢.
###############################

附上幾張Pika & Chino既可愛貓相, enjoy your music~~

Pika & Chino 幾個月大既照片, Pika哥哥仲係幾fit既, tabby紋清晰可見.


貓友們...有相為証...Pika真係瘦過架


只可惜, Pika巧快就變成一位 "九頭身美男子" xdddd


Pika哥哥, 你永遠係禾既乖仔, I Love You!


媽咪希望你越老越可愛! 


Chino, 你亦永永遠遠係禾既愛女, I Love You Soooo Muchhhh!


鍚鍚鍚鍚鍚, 一見你禾就忍不住要攬攬鍚鍚架啦~~


9 comments:

  1. Chino係小公主, 每一粒糧都係奴僕微笑住送入口中, 佢每一個gram都係禾辛辛苦苦餵番黎既. 而家體重下跌禾責無旁貸, 全部都係禾既責任 (哭了).
    十分感動,這樣的愛心和耐性。再一次祝Pika同Chino身壯力健,肥變fit瘦變fat!  
    [版主回覆02/10/2011 00:49:00]tks tks 承你貴言!

    ReplyDelete
  2. 都係果句, 你 !!!!! 係養貓人的恥辱 !!!!!
    快d俾多d野禾pika 食 !
    [版主回覆02/10/2011 00:50:00]唓, LAN船都有3千釘...豹哥假假地仲有15磅...一個羅柚責C你

    ReplyDelete
  3. 感動 x 10000! 仙女對小貓真好, 佢地一定會健健康康嘅!
    [版主回覆02/10/2011 00:51:00]言重喇...佢地矛野架, 例行檢查之麻...

    ReplyDelete
  4. Pika同Chino真係好可愛呀 仙女真係好鍚佢地
    [版主回覆02/10/2011 14:49:00]直頭係禾既心肝命丁

    ReplyDelete
  5. 貓友們...有相為証...Pika真係瘦過架>>>>係喎, 係見到有頸架喎!! 但個爸dee都係肥嘟嘟啦....hahahaha...
    chino要加油啦...食多d...食多d....食多d啦.............
    [版主回覆02/10/2011 14:50:00]Pika哥哥E家有下巴tim丫

    ReplyDelete
  6. 你果張9頭身相...我好想晒張8R
    [版主回覆02/10/2011 14:51:00]哂完, 請Pika哥哥加持+簽名吧, 幫你全家祈福架
    (膠咪話: 禾全家都巧幸福啦喎~~)

    ReplyDelete
  7. Pika 哥哥同 Chino 妹妹都好可愛呀! 我想問你同佢地去邊處做full body check的?清清都開始做老貓,我都有諗過帶佢去check下,但唔知從何入手呢! 同埋我睇左你barf那篇,其實我第一次聽,上網睇左少少佢網頁,你覺得係咪真係work的呢?
    [版主回覆02/10/2011 15:01:00]body check , 都係去番你地平時睇開既vet 就得了. 最重要都係有得驗血+即時睇report (等45min左右). 如果清清over 7歲就驗一次啦, 驗完矛特別問題可以2年先再驗, 但假如有少少狀況就要驗密d了.
    BARF --> 理論上係好事, 因為貓屬於肉食類, 優質蛋白質對佢地既健康巧重要. 一般餅餅加了太多穀物/澱粉質, 對貓地矛用架 (只會肥).
    當然啦, 理論跟實際係2回事, 如果係小貓素素, 身體正值發育, 不防試下 (可以買一件瘦既/矛雪花既), 剪幼條比素素食...如果佢好like, 再考量買現成既barf比佢食. 
    清清禾唔知幾大? 如果一直都係食開餅餅既, 就比少少佢試先, 就算like都唔好比太多, 怕身體適應不了呢.
    有問題再傾, 養貓係禾既正職...煮野食係副業...xddd

    ReplyDelete
  8. "膽紅素"指數已經回復正常 >>> good news, 貢唔駛太擔心啦... 幾時同我奇奇&渣渣開10y.o Bday party呀?
    [版主回覆02/13/2011 02:35:00]Bday party~~  堅想攪ar~~~

    ReplyDelete