Friday, September 10, 2010

Cherry Red and Kiwi

今日亦整左馬卡龍既, 而家既我將手中4隻色粉左溝右溝試新色, 有Cherry Red & Kiwi色. 




不過好激氣丫,禾係二記買左幾包杏仁粉,今日開一包新既居然有好多係”碎”,似面包糠咁大粒既杏仁...明明只需42g 禾用左80g都囉唔到42g...最後整都好mug就連少少杏仁粒都溝埋一齊, 攪到個kiwi色個面好核突, sosad

另外,係超市見到上次hightea試過既茶包,即買~~

2 comments:

  1. 你的玻璃好靓啊! 在那里买架? 我好锺意啊?Very tasteful!!!
    [版主回覆09/10/2010 12:30:00]個玻璃盅淘番黎架, 仲好平呢

    ReplyDelete
  2. 查實難唔難整的?
    [版主回覆09/12/2010 04:32:00]唔太難, 而且材料簡單, 入爐之前既攪拌功夫都係10分鐘之內既

    ReplyDelete