Tuesday, September 14, 2010

台灣之旅 墾丁篇(下)

消夜 : 墾丁大街
終於無雨啦, enjoy, 好開心, 又買又食真係爽, 最開心係大班人一齊食, 每一樣野都有機會試下又唔驚太飽囉  本餐精選: 燒墨魚


531(放睛啦)落左2日大雨, 今朝終於見睛天~~

第八個景點 : 鵝鸞鼻公廟旁既燈塔+台灣最南點
我地由小路上燈塔, 之後又買生菜+一路長紅. 接著就沿海岸線行左砂島一小圈, 行到身水身汗, 不過好開心丫, 可以同陽光玩遊戲

 



第九個景點 : 風吹砂
呢個點好無里頭, 無喇喇係路邊一個山頭就係景點...不過亦好攪笑, 成班玩都癲左, 個個係度扮鬼扮馬



第十個景點 : 吊橋
怕高既我一定唔肯行啦, 好彩佢地都係行左20分鐘左右, 否則一定悶死我~~


第十一個景點 : 花海(?)
司機傻架, 無喇喇係大路旁就停車, 話有花海影...DLS...咁都係花海?!

墾丁最後午餐 : 海鮮again
咁多餐都有炸墨魚ball, 呢餐最好味. 本餐精選: 冬瓜荼

食完午餐我地要離開墾丁啦, 坐車出返高雄, 途中有賣水果既店, 成箱買就可以直接寄倉啦

去到高雄, 我地小部份人就坐高鐵去台北, 其他人就返香港先啦!













1 comment:

  1. 見到張餵燒墨魚相依然會笑 .... 呀 ......
    [版主回覆09/15/2010 09:43:00]呀..呀..呀...食mum mum...

    ReplyDelete