Wednesday, July 2, 2014

Ad Hoc Club (22) Caesar Salad

夏天日日超過30, 仙女最喜歡食沙律, 好多人會覺得沙律即係食菜, 會唔飽, 只可以當作開胃菜/前盤. 不過其實一盤搭配得宜食材醬汁既沙律係好正好好味既. 一方面保持蔬菜的清脆口感, 但又可以另醬汁入味, 配不同果仁, 水果, 肉類, 海鮮, pasta就可以有各樣變化, 不跟食譜只係清理雪櫃亦得, 最啱大家用黎發揮個人創意, 做出自己喜歡既口味, 仙女每星期總有2-3日係食各式各樣沙律作為正餐架, 健康得黎又滿足.

有一款沙律大家外出用餐一定會點過, 就係Caesar Salad, 不論係配雞, 蝦定淨菜, 都係咁好味, 一盤沙律很多時間都賣$120-150, 不過其實可以自己做架, 只要識得打個dressing, 可以係屋企做出超水準既Caesar Salad.





Dressing材料:

(雞蛋黃, 白酒醋), (檻欖2), (蒜蓉, 檸檬汁), (水瓜籽, 鯷魚), (芝士2), (黃芥末, 酸忌廉2)


將以上既材料以括號既順序用blender打好便成. 之後需要自行試味, 喜歡酸D可以加水瓜籽, 喜歡香D可以加蒜蓉, 喜歡稀D可以加油/酸忌廉等等. 打好既dressing放雪櫃3天之內食用.

Salad材料:
隨便, 但禾覺得呢款汁汁都係配羅馬生菜最好味. D蕃茄同炸脆煙, 係最基本既配搭.


煙肉脆炸很容易, 只要用一個小煲, 中小火炸到泡咁嘔20分鐘就得架啦.


Salad最巧味係每一片菜葉都有味道, 但唔見D汁水. 所以都係要用大盤慢慢”.

Ready for Serve!

5 comments:

  1. 我保証~~仙的汁汁 係最好味的~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 禾打一次汁要食3-4餐, 不過真係好好味丫

      Delete
  2. 我都鍾意chicken caesar 但市面一般都比较咸,可能太多芝士粉。

    ReplyDelete
  3. Fairy你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    ReplyDelete