Monday, October 22, 2012

大閘蟹~

一年之中, 秋天開始既大閘蟹係仙女最最最鐘意既食物. 係屋企食又得, 出街食又得, 得左~~


係屋企同幾個好朋友食蟹吹水, 好開心架. 不過食完幾隻蟹, 飽又未飽, 餓又唔餓, 點都要再食少少野先安樂咁.

唔知大家有矛一些建議比禾呢? 有D咩唔係太飽又可以有滿足感既, 最重要係"快+方便", 最好就可以事先整定就完美了.

早前係"砂窩雲吞雞"係其中一個選擇, 係食蟹既 2小時之中一直煲雞湯 (當然之前要預備雲吞+煲定金華火腿豬骨湯底).



前幾日呢, 就預備左豆腐豬肉鬆 + 擔擔麵. 都係可以預先整定既野, 其實仲有一個買返黎既醉雞, 不過大家都話好難食, 所以矛影相.




相信之後仙女出post會密好多, 之但係...全部都要有大閘蟹架呢~~

6 comments:

  1. 1111111
    [Yam回覆10/22/2012 21:54:06]你哋好勁呀!
    [11R回覆10/22/2012 21:41:36]wakakakkakak.....我明晚都係上海之夜招呼契爺
    雲吞雞+擔擔麵+蟹蟹
    今日已經打好醬,炒好芝麻,焗好花生

    ReplyDelete
  2. 我以前會加個蟹粉伴新竹米, 都好好好滋味嫁
    [Yam回覆10/24/2012 22:13:40]放湯試過, 好甜
    又試過翻熱蟹粉用嚟撈米, 亦好得
    [版主回覆10/24/2012 00:26:24]係有湯定係干炒呢? 巧想試下丫.

    ReplyDelete
  3. 辟穀中的我流嗮口水
    [版主回覆10/24/2012 00:26:45]禾唔信...你明明周圍食...

    ReplyDelete
  4. 我都食咗兩次呀! 成五六兩重㗎, 但係無你果啲咁多羔, 唔制呀!
    [版主回覆10/24/2012 00:27:25]今年D蟹聽聞好得, 食多2次一定有荀野既.

    ReplyDelete
  5. 豆腐肉鬆 + 大閘蟹, yum yum yum
    [版主回覆10/24/2012 00:27:48]禾都覺得好好味丫, super yummy

    ReplyDelete
  6. 豆腐肉鬆 安哥丫~~~ 好得~~
    同埋 我引又起 ~~
    快d安排一轉 廣隆行
    [膠膠B回覆10/27/2012 13:20:18]我地會集體通
    [11R回覆10/25/2012 23:59:20]因住要通波仔我唔理你
    [膠膠B回覆10/24/2012 12:57:31]我行左2個鐘山呀~~ 得嫁啦~~
    [版主回覆10/24/2012 00:28:07]你忍下口啦, 食得咁密唔得架.

    ReplyDelete