Wednesday, November 2, 2011

焗豬扒飯之錯體版


爆兔既花顛豬扒飯篇大家應該都睇左, 唔知有矛人好似禾咁, 一睇就打算照跟照整喇....真係一面想住大檸樂既招牌焗豬扒飯一面死記兔之材料做法, 擇日二五架.


點解想住大檸樂既焗豬扒飯...耶, 人地係CHEAP仙, 大檸樂VERSION都覺得巧巧食丫

係超市買左一件又大又厚既純潔豬, 又拎左一袋麵包糠 (禾以為要吉烈佢), 一粒洋蔥就手FINGFING返仙庭開壇....

仙女懶叻咁煲落飯, 攤凍又炒埋.....先開手機CHECK下點醃豬點煮...晴天PIG瀝...矛買蕃茄丫....

頭已濕....鑊已大....


個蛋飯炒 咁鬼令其實可以就咁食....不過件豬點.....頂住頭皮醃起來......煎熟佢......

如果唔知前面既烏龍, 你一定腳得呢個煎豬扒飯又巧令令啦...不過其實佢應該係焗豬扒飯耶



9 comments:

  1. 我都係騎呢版本超 A 貨, 使咋將個汁 blend 爛曬貢小 yam 就冇可避免要吞埋啲 carrots 啦... 效果當然唔汁唔水啦! 相都懶影! 你炒飯真係令喎!
    [版主回覆11/03/2011 10:00:45]robert 咁甜小yam唔食嗎, 好味架喎....不過blend爛佢都好, 易入口食多d tim 丫.

    ReplyDelete
  2. 老老實實,個炒飯超令仔!你係cheap仙我係cheap爆,我撑美心!
    [牛丸回覆11/04/2011 23:48:43]Me too!! 我cheap 丸一樣撐美心!! 炒飯堅靚!
    [版主回覆11/03/2011 10:01:05]美心得嗎? 下次試下先.

    ReplyDelete
  3. 個炒飯粒粒竪起好靚仔(^^),買漏野經常發生我身上~囧~
    [FEON回覆11/04/2011 01:26:28]hehe ,仙,蛇蛇苦笑中 ~~~ 話說我print out list 都會買漏,真係發雞盲+冇記性! 所以繼續AAAAA菜出現我廚房,嗚嗚
    [版主回覆11/03/2011 10:02:19]禾想起你個a貨芥末蝦xdddd
    [版主回覆11/03/2011 10:01:43]禾成日買漏野....唔制丫

    ReplyDelete
  4. 茅問題喎,其實可以用茄汁搭夠,一樣貢好味!嘩你個炒飯超索,可以講講有咩秘訣嗎?
    [版主回覆11/04/2011 10:28:57]落蛋先, 炒出黎效果就係"蛋絲", 係炒飯其中一款配料(如乂燒粒)....禾自己就鐘意D蛋包住飯, 出黎顏色令好多, 所以習慣係逐樣炒配料, 炒完薑炒乂燒粒再炒飯, 炒好再落蛋, 最後落蔥:P

    PS, 煎雞扒梗係煎皮先啦, 禾撐你.
    [Fila The Lazy Bee回覆11/03/2011 23:36:03]我以前都係先炒飯再炒蛋,之後睇幾個food programme都係教先炒蛋,後炒飯....正如煎雞扒, 我本身先煎皮果邊, 但係幾個food programme 都係教先煎骨果邊.....奇!
    [版主回覆11/03/2011 10:06:17]炒飯得一個秘訣 "炒到干身"....先落油(多D), 鑊熱就倒D飯入去炒, 一直炒到佢粒粒跳起先落蛋醬(已加鹽), 再一炒到D蛋包住飯再干身到跳起, 熄火下蔥粒就OK了.

    ReplyDelete
  5. 炒飯炒得 v.good :P
    [版主回覆11/04/2011 10:30:51]多謝, 估唔到大家對碟炒飯咁喜愛呢.

    ReplyDelete
  6. 妳個炒飯好得呀!haha...一睇到妳話手fing fing走就知妳衰乜啦!其實真係落茄汁都得咖;P
    [版主回覆11/04/2011 10:32:01]你真叻, 睇到一半就知咩事 XDD

    ReplyDelete
  7. 好好味咁呀....炒飯真係好蝦人架, 你個碟好正, 賣都得呀
    [維維媽回覆11/04/2011 15:33:18]我用MAMI炒, 成日痴到一餅餅....無心機
    [版主回覆11/04/2011 15:30:13]比多少少油先炒就唔會太干, 全程中火
    [維維媽回覆11/04/2011 11:29:51]多次失敗, 有D灰....唔係太濕就係太干
    [版主回覆11/04/2011 10:32:11]炒飯唔難架, 亦唔需要什麼隔夜飯, 禾次次都係即煮飯即炒 XDD

    ReplyDelete
  8. 我昨晚又整咗焗豬排飯,不過我d Robert 唔夠林呀…………… 你整的豬豬顏色好靚呀! 是一見到就想食嗰款呀!
    [版主回覆11/06/2011 00:35:52]下次robert切細粒d, 又或者用bb carrot 丫, 又甜又好味.

    ReplyDelete
  9. 我唔識炒飯..你下次炒比我睇...
    [版主回覆11/06/2011 00:36:56]一定矛問題啦~~

    ReplyDelete