Friday, August 23, 2013

Narumi Mug





令都震既Narumi最新粉紅點點水杯, 多謝Feon
大家比蛇毒到兩眼發光, 口吐白沬, 除左一個"要"宇咩都唔識啦!






Narumi 其他既水杯禾只得另外2款, 全部都係心頭好呢.
Felicita 呢對蝴蝶杯又係好令, 送禮自用皆宜.



大細形狀都有分別呢.





呢一個系列已經絕版啦, 禾有一對水杯, 一對茶杯, 一隻碟咁大把...最鐘意呢個淡淡的淺粉紅色親上玫瑰金色描邊, 非常高雅, 亦係禾最常用的水杯呢.

5 comments:


  1. [版主回覆08/27/2013 10:18:16]令爆

    ReplyDelete
  2. 依位特別版 Ms. Narumi 佳麗確實係要用大機先影得出佢嘅神韻同氣質, 不過始終真人令過上鏡呀!!
    [版主回覆08/27/2013 10:18:39]禾就係影極影唔到丫, 激死人

    ReplyDelete
  3. 好好好好令丫
    [版主回覆08/27/2013 10:19:25]YEAH~~

    ReplyDelete
  4. 令令
    [Yam回覆08/27/2013 12:14:07]
    [Fila The Lazy Bee回覆08/27/2013 11:54:15]係囉, 我都問緊自己點解!
    [版主回覆08/27/2013 10:19:24]你隻粉紅MUG都好令丫, 點解禾唔入呢

    ReplyDelete